Від продажу алкоголю і тютюну скарбниці запорізьких громад отримали 265 мільйонів гривень
З початку року до місцевих бюджетів регіону надійшло 265 мільйонів 445 тисяч гривень акцизного податку. Порівняно із січнем-вереснем 2020 року сплачена сума зросла на 43 мільйони 187 тисяч гривень або на 19 відсотків. Про це повідомив начальник Головного управління ДПС у Запорізькій області Роман Афонов.
Підприємцям і компаніям, які торгують підакцизними товарами, цього року видано майже вісім тисяч ліцензій. До бюджету сплачено 38 мільйонів 505 тисяч гривень.
Так, платники отримали 3337 ліцензій на право роздрібної реалізації алкогольних напоїв, 3016 – на продаж тютюнових виробів, 1002 – пива, 317 – сидру тощо. Крім того, продовжено термін дії 10818 дозволів, призупинено 872, анульовано 2188. Станом на 1 жовтня кількість діючих документів склала 10697. З їхнім переліком можна ознайомитись за посиланням: http://zp.tax.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy.
Упродовж дев'яти місяців фахівці податкової служби області провели 1401 перевірку суб'єктів господарювання з питання дотримання вимог законодавства, яке регулює обіг підакцизних товарів. За виявлені порушення відповідно до законодавства застосовані фінансові санкції на суму майже 44 мільйони гривень.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу "InfoTAX".
Головне управління ДПС у Запорізькій області
ТЕМА: Легалізація ринку підакцизних товарів
Спікер: Начальник ГУ ДПС
Робоча нарада з питань ПДВ:
представники податкової служби надали практичні поради бізнесу
12 жовтня відбулася онлайн зустріч з представниками генеральної дирекції ВГО Асоціація платників податків України, керівників профільних підрозділів ДПС України, представників Головних управлінь податкової служби в областях та регіональних компаній. Від Запорізької області участь у нараді взяли заступник начальника управління-начальник відділу прогнозу, аналізу та звітності, роботи з ризиками Дмитро Шаповалов та фахівці управління.
Ключовою на засіданні стала тема адміністрування податку на додану вартість. Зокрема, учасники розглянули питання роботи системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, включення в перелік ризикових та виведення з нього, правильність оформлення таблиці даних платників податків, визначення періоду віднесення до податкового кредиту ПН, поповнення електронного рахунку з ПДВ на суму коштів від проведення розрахунків по отриманих субвенціях.
Крім того, представникам бізнесу повідомили про спектр послуг, які надаються платникам податків органами ДПС, можливість автоматично, вчасно та зручно моніторити своїх контрагентів, щоб не потрапити до переліку ризикових, та детально розповіли про порядок листування платників податків з ДПС України через Електронний кабінет.
Головне управління ДПС у Запорізькій області
ТЕМА: Відшкодування ПДВ
Спікер: Фахівець ГУ ДПС